marți, 3 iulie 2012

Invitatie: Campionatul National de Seniori 2012

Preiau si eu invitatia lui Gabi, de a aduce zilele astea in prim plan Campionatul National de Seniori la atletism. Asta pentru ca... m-am saturat de fotbal :) Hai, anul asta suntem mai norocosi, cu Olimpiada, luna asta cu Turul Frantei etc. Dar per ansamblu, daca luati un set de stiri sportive, majoritatea covarsitoare au tangenta cu fotbalul. Ah, asta nu inseamna neaparat ca sunt stiri despre fotbal, decat ca ... au tangenta. Ca de exemplu cum si-a schimbat culoarea parului o sotie de fotbalist nu cred ca e stire sportiva "adevarata" :)

Revenind, vorba cuiva, la mutoanele noastre, Gabi ne propune sa devenim "jurnalistii alergatorilor". Imi place ideea, asa ca voi face tot posibilul sa ajung si eu pe stadionul Dinamo, joi sau vineri seara (dupa serviciu) si sa "transmit" de la fata locului macar o parere :) Mai ales ca, dupa cum bine a observat Gabi, pe acelasi stadion am alergat si eu la Corporate Games :)

Programul campionatului este aici. Intrucat inca nu stiu exact la ce ora sau in care zi reusesc sa ajung, nu pot sa promit o anume proba. Imi plac in general stafetele de alergare, atat de 4x100 cat si de 4x400, care sunt seara destul de tarziu, una joi iar cealalta vineri :) Totusi, intrucat "jurnalisti ai alergatorilor" s-au declarat deja mai multi - Gabi, Marian, Oana, eu cred ca voi incerca sa fiu un "jurnalist al saritorilor" - lungime, triplusalt, inaltime, prajina :) Mai ales ca tocmai zilele trecute ma uitam la TV la Campionatele Europene de la Helsinki, si am mai "prins" una-alta si despre saritura cu prajina si saritura in lungime :)

Cine mai vine? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu