luni, 13 iunie 2011

Raport de cursa - Skoda Velo Challenge

Ne-am inscris 4 colegi de birou intr-o echipa, prin firma la care lucram. De fapt e o competitie dedicata companiilor, care isi trimit angajatii sa faca putina miscare. Prinde bine :)

Ne-am "trezit" cu putina presiune inca dinainte de cursa. Noi ne inscrisesem mai mult pentru amuzament, unul din colegi nici nu avea bicicleta, si am constatat ca de fapt totul era luat mult mai serios, cu parcurgerea traseului inainte de concurs, cu strategii de schimbare a chipului, cu strategii de echipa :) eh, noi ne facusem strategia noastra si am mers asa cum am stiut mai bine.

In seara dinainte am ajuns de la Tusnad abia dupa ora 10. M-am bagat in pat, urma sa ma trezesc devreme. Cand am ajuns eu ploua, asa ca urma o noua batalie gen Mocirloasa, am totusi incredere ca mai rau decat Prima Evadare de anul asta nu se poate :) Dimineata am ajuns in Baneasa, m-am intalnit cu colegii si cu celelalte echipe. Se facuse recunoasterea traseului, se stiau deja trunchiurile cazute la pamant si baltile mai mari, prin care e de trecut si care e de ocolit :)

Noi hotarasem ordinea de echipa inca de cand ne-am inscris: Cristi, Andreea, Dorian, si eu :) eu imi pusesem toata increderea in Cristi, care avea sa plece printre primii si sa prinda un loc bun inca de la inceput ;)

S-a dat startul. Am asteptat cuminti ceva mai bine de 20 de minute, timp in care ne-am impartit cine sa mute chipurile in fiecare echipa. Se anunta venirea primului concurent - surpriza, un coleg de-al nostru! Nu pot sa explic cata presiune a pus pe noi toti sosirea lui. Am intrat in priza, a crescut adrenalina la maxim. La scurt timp, apare si Cristi al nostru, si pleaca Andreea. Apoi au schimbat si celelalte 2 echipe de-ale noastre. la finalulul schimbului 2, colegii nostri inca erau pe primul loc :) s-a schimbat ordinea intre celelalte 3 echipe de-ale noastre. A venit Andreea, a plecat Dorian, care a frematat vreo 10 minute inainte, nu mai avea stare (nu are stare nici in conditii normale, e greu de explicat cum era cu adrenalina la maxim :D). La finalul turului 3, colegii mei inca erau un frunte, din pacate au ajuns sa fie depasiti chiar in ultimul tur, si au terminat la 20 de secunde de castigatori. Oricum, felicitari maxime! :)

S-a intors si Dorian, am plecat si eu. Inca din primul km am simtit cursa de cu o zi inainte (inainte sa urc pe bicicleta nu prea ma resimtisem). Imi simteam picioarele grele, parca aveam niste pietre de moara agatate de ele. M-au depasit vreo 3 concurenti pe bucata de asfalt. Nu m-am lasat, dupa vreo 2 km in care am reusit sa imi revin i-am ajuns din urma. Am mers mult mai bine prin padure decat pe asfalt :) a fost totul ok pana la o curba spre dreapta, in care urma o balta mare de noroi. Am intrat in ea cu bicicleta prea inclinata, si n-am mai reusit sa ma redresez, asa incat am cazut pe partea dreapta, si mi-am infipt si un ghidon in genunchi :D am urcat repede inapoi si am continuat. Imi pusesem target sub 40 minute :) am mai depasit vreo 2 concurenti, m-a mai depasit si pe mine cineva :) de la un moment dat mi se umpluse bicicleta de noroi, si n-am mai reusit sa trec pe foaia mare, chiar daca simteam ca as fi putut impinge din picioare mai mult decat ma lasa combinatia de viteze pe care o aveam. Am ajuns si in zona plina de noroaie de dupa km 8, unde am impins bicicleta vreo 200m. Greu :) ma tragea noroiul, imi lipea incaltamintea, desi dupa experienta de la Prima Evadare imi luasem adidasii de trail, ca sa fiu sigura ca macar la impins bicicleta nu alunec :) cumva am iesit si din noroaie, am urcat inapoi pe bicicleta si am dat tare la pedale. A sarit noroiul in toate partile, ceea ce a curata-o putin, si la reintrarea pe asfalt am reusit sa trec din nou pe foaia mare si sa iau putina viteza :)

Am terminat, peste cele 40 de minute targetate :) Final: locul 34 din 57 la categoria mixt, in conditiile in care marea majoritate a echipelor mixte din fata noastra au avut o singura fata, si 3 baieti :) noi am fost practic a 8-a echipa 2+2 :)

Felicitari tuturor, si in primul rand colegilor mei, am fost o echipa pe cinste, ne-am simtit bine, si ne-am descurcat foarte bine raportat la experientele noastre pe 2 roti! La anul sigur scoatem rezultate si mai bune! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu